Najczęściej zadawane pytania
1. Jak złożyć zamówienie?
2. Ile kosztuje wysyłka?
3. Jak przebiega proces potwierdzenia zamówienia?
4. Jak długo czekam na realizację zamówienia?
5. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?
6. Jak sprawdzić status zamówienia?
7. Jak złożyć reklamację na produkt?
8. Jak zwrócić produkt?
9. Kiedy otrzymam należność za zwrot produktu?
1. Zamówienie w sklepie internetowym liferrots.pl możesz złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do wirtualnego koszyka i wypełnienie potrzebnych danych, jak również telefonicznie u naszego konsultanta. Możesz też złożyć zamówienie drogą mailową na adres poczta@liferoots.pl, nie jest to jednak najszybsza droga, gdyż na maile odpowiadamy w kolejności chronologicznej.
2. Wysyłka na terenie Polski jest całkowicie bezpłatna. Nie pobieramy również dodatkowych opłat za przesyłki pobraniowe.
3. Po złożeniu przez Ciebie zamówienia sprawdzamy dostępność produktu i potwierdzamy telefonicznie Twoje zamówienie. Mail z informacją o zmianie statusu na “potwierdzony telefonicznie” zostanie wysłany automatycznie. Znajdą się tam informacje takie jak Twoje dane, nazwa zamówionego produktu oraz dane naszej firmy. Jeżeli produkt jest w magazynie, będzie wysłany w ciągu 24 godzin od potwierdzenia (w przypadku przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
4. Zamówienia na produkty wysyłamy w ciągu doby od potwierdzenia (w przypadku przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
5. Przesyłki wysyłamy przez firmę kurierską DHL, INPOST, K-EX, UPS. Standardowe godziny pracy kurierów to 8.00 -16.00. W dużych miastach, jak i w niektórych mniejszych, kurier może doręczyć przesyłkę po godzinie 16.00, jednak każdorazowo nasz konsultant musi potwierdzić taką możliwość. Kurierzy firm, z którymi współpracujemy, telefonicznie poinformują Cię o przybliżonych godzinach doręczenia. Możesz też śledzić przesyłkę online - numer listu przewozowego otrzymasz w mailu automatycznym. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z obsługi kuriera - poinformuj nas o tym!
6. Każdorazowo, gdy status Twojego zamówienia ulega zmianie, otrzymujesz stosowną informację drogą mailową. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie, pamiętaj jednak, by mieć pod ręką numer zamówienia - to ułatwi i przyspieszy pracę konsultantowi, a także zaoszczędzi Twój czas.
7. Z uwagi na bezpłatną przesyłkę, nigdy świadomie nie wysyłamy do klienta produktu uszkodzonego. Jeśli jednak towar uszkodzi się w przesyłce nasz dział Reklamacji w ciągu regulaminowych 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania.
8. Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub inaczej go sobie wyobrażałeś, możesz zwrócić nieużywany produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W tym celu skontaktuj się z nami drogą mailową, przesyłając numer zamówienia wraz z informacją, że zwracasz produkt. Następnie spakuj go możliwie jak najdokładniej (najlepiej w oryginalne opakowanie) i odeślij do nas wraz z fakturą/paragonem oraz Twoimi danymi i numerem konta bankowego. Pamiętaj, że jako zwracający pokrywasz koszty przesyłki.
9. Po otrzymaniu zwrotu produktu, towar jest przez nas sprawdzany, a Twoje zamówienie wędruje do Działu Księgowości, który ma regulaminowe 14 dni na zwrot należności na podane przez Ciebie konto bankowe.